Tuesday, 23 July 2013

Tiada Bulan Seindah Ramadhan


Alhamdulillah, hari ni sudah 13 Ramadhan.  Terima kasih Ya Allah di atas nikmat yang Kau bagi di bulan Ramadhan ini. 

Sepanjang Ramadhan tahun ini, saya memasak sepenuh masa.  Jika dulu, sempat juga memasak tetapi tidaklah istimewa menunya sebab saya masih bekerja.  Balik dari pejabat pun terkejar-kejar masa.  Sekarang sejak bekerja dari rumah, banyak masa dihabiskan untuk mengasah bakat memasak saya.  Tidaklah pandai sangat, tetapi bolehlah.  Kuih pun dah buat sendiri setiap hari.  Kalau dulu, kecuali hari Ahad, saya akan beli sahaja sebab tidak sempat nak buat.

Seronok!  Sambil melayan anak di rumah, saya juga boleh berbisnes online.  Tidaklah duduk sahaja tanpa membuat apa-apa.  Ada bisnes untuk saya uruskan.  Saya banyak buat dropship. 

Sejak dah belajar buat blog, macam-macam saya nak cerita di blog.  Anda pun boleh juga.  Belajar dengan saya.  Minat bisnes, kami ajar bagaimana nak buat blog dan fanpage.  Lepas itu sudah boleh buat blog dan fanpage sendiri untuk bisnes online anda.  Seronok kan?  Tiada produk kami sediakan.  Duduk rumah pun dapat duit! 

Ada promosi bulan ini.  Bagi ibu-ibu yang sedang mencari peluang bekerja dari rumah, boleh dapatkan pakej bahan bacaan mula bisnes butik dan mula bisnes makanan.  Untuk ibu-ibu yang minat bisnes makanan, ebook ini amat bagus dan perlu dibaca.  Ebook ini istimewa sebab saya nak bagi PERCUMA buku MUDAHNYA MENJEMPUTNYA REZEKI.  

Cepat hubungi saya untuk dapatkan buku percuma ini sebab stok cuma 20 sahaja.

Boleh emel saya di norazizahsudin@gmail.com atau SMS/Whatsapp 019-7461502.


 


No comments:

Post a Comment