Friday, 29 November 2013

Pat Pat Pat, Siapa Cepat Dia Dapat


Assalamualaikum dan selamat pagi.  Salam Jumaat.  Jumaat yang penuh barakah hari ini.  Saya suka, seronok dan sentiasa hargai setiap perkara yang berlaku dan diberikan kepada saya olehNya.  Terima kasih Ya Allah.



Pagi ini saya hendak buat promosi.  Kelas asas blog dan bisnes, kelas asas blog dan penulisan masih berlangsung setiap hari.  Kelas baru, iaitu kelas penulisan kreatif juga masih berlangsung.   Untuk yang mendaftar kelas asas blog bisnes dan kelas asas blog penulisan ada BONUS ebook 101 Home Based Bisnes.  Banyak tips dan panduan untuk suri rumah dan suri berkerjaya yang masih tercari-cari dan terfikir-fikir hendak buat bisnes apa.






Bab-bab yang terdapat di dalam ebook ini :
 
Bab 1 : 101 Idea Home-Based Bisnes
Bab 2 : Mula Bisnes Tanpa Modal
Bab 3 : Rancang, Sasar Matlamat
Bab 4 : Strategi Pemasaran Online
Bab 5 : Strategi Pemasaran Offline
Bab 6 : Operasi Dari Rumah
Bab 7 : Khidmat pelanggan Online
Bab 8 : Produk Digital vs Produk Fizikal
Bab 9 : Strategi Pemasaran Gaya Rasulullah
Bab 10 : Rahsia Bisnes Siti Khadijah
Bab 11 : Pengalaman Usahawan Sukses

Selepas November, ebook ini dinaikkan ke RM50, harga asal.  Promosi sehingga 30hb ini, iaitu esok cuma RM30 sahaja.

Untuk pakej yuran ebook ini pula, boleh daftar untuk Pakej 3.  Banyak ebook yang anda akan dapat.  Lagi jimat sebab ada ebook butik, Super WAHM dan Super MOM serta belajar asas blog tu memang ada untuk semua pakej.  Ebook asas blog ini perlu dikhatamkan sebelum mula kelas.  Bukan untuk pelajar sahaja, guru online seperti saya pun mesti khatam.

Nak mengajar perlulah ada ilmu.  Kena tahu asas, jika tidak bagaimana hendak ajar pelajar, betul tidak?  Nanti kalau pelajar tanya macam-macam, bagaimana hendak jawab. 




Hubungi saya untuk pendaftaran kelas :
SMS/Whatsapp : 019-7461502
jadi rakan saya di facebook : https://www.facebook.com/norazizah.sudin




No comments:

Post a Comment