Saturday, 8 February 2014

Ubat Gigi


Assalamualaikum,

Apa khabar semua pembaca blog saya?  Terima kasih untuk semua.  Alhamdulillah, sudah mencecah lebih 10 ribu pembaca yang melayari blog saya.  Semoga saya akan banyak berkongsi tips dan juga panduan tentang pelbagai perkara tentang bisnes.  Tidak lupa juga tentang pelbagai perkara lain juga.  Santai baca tentang bisnes, kita berkongsi mengenai tips lain pula, tidak gitu?

Ubat gigi?  Apalah pula perkongsian saya hari ini tentang ubat gigi ya?  Setiap orang menggunakan ubat gigi.  Pelbagai jenama ada di pasaran.  Banyak kegunaan ubat gigi ini.  Saya pernah menggunakan ubat gigi untuk menyapu di tempat terkena percikan minyak panas ketika menggoreng ikan.  Memang menjadi.  

Jom kita baca pelbagai lagi kegunaan ubat gigi ini.  

Sumber Harian Metro, 7 Februari 2014 


Selamat membaca dan selamat mencuba!

------------------------------------------------------------------------------------

Selingan sekejap.  Seronok menulis blog ini.  Pelbagai perkara dan cerita kita boleh cerita dan berkongsi dengan pembaca.

Bagi yang berminat untuk berkongsi cerita tentang minat dan kepakaran anda, boleh hubungi saya ya.

Untuk yang minat bisnes, saya akan ajar buat kedai online.  Nak tak?  Bagaimana?  Hubungi saya untuk info lanjut.  Nanti saya 'sharing-sharing' ya.  Menarik sangat!


No comments:

Post a Comment