Sunday, 13 April 2014

Bisnes Bulan Raya

Teks : Norazizah Sudin

Musim raya sudah dekat.  Bisnes apa yang orang perempuan suka bila hendak raya ini?

Mestilah bisnes kain pasang kan?  Bisnes ini lebih power permintaannya.  Kenapa?  Sebab semua wanita perlukan pakaian.  Tidak kiralah dalam rumah, untuk ke tempat kerja atau untuk berjalan-jalan.  

Jadi anda bebas menjual dengan harga yang anda mahukan mengikut harga yang mampu dimiliki oleh bakal pelanggan anda.  Borong kain pasang ini dibuka hanya untuk 20 orang sahaja.  Cepat ya.  

Jadi, jika anda berminat untuk menjadi rakan niaga saya, boleh hubungi saya.  Saya hanya memilih yang betul-betul ada minat berniaga, hendak duit tambahan dan ingin belajar berbisnes.




Saya juga ada membuka tawaran untuk menjadi agen produk makanan seperti kerepek dan candy.  Pelbagai jenis kerepak ada seperti kerepek pisang, kerepek pedas, kerepak lada hitam dan lain-lain.  Jika berminat, boleh juga hubungi saya.








Kami juga ada membuka tawaran untuk menjadi pemborong dengan kami.  Ada kelas blog borong dan fanpage yang akan diajar oleh pakar dalam borong ini.  Bisnes ini untuk bulan Ramadhan memang sangat keras laku.  Kelas ini dibuka hanya untuk 30 orang sahaja.  



Boleh hubungi saya untuk kedua-dua permintaan ini.  Duduk di rumah sambil jana pendapatan.  Seronok tak?  Dapat duit sampingan untuk keperluan raya nanti.



1 comment:

  1. Yup benar admin.. mudah menjana pendapatan secara online mahupun off-line ketika musim #hariraya. kami di +dunia tudung artie natasha juga telah bersedia bagi menerima tempahan di hari tersebut kerana seperti biasa pesanan on-line dan permintaan re-stok oleh rakan niaga sudah semestinya berlipat ganda.

    ReplyDelete