Tuesday, 29 April 2014

Ejen Maruku Meletop

Teks : Norazizah Sudin

Seronoknya saya!  Seharian di dapur menyiapkan tempahan Maruku Meletop saya yang telah dipesan oleh pelanggan.

Untuk yang mahu mencuba 1 balang pun boleh juga.  Tidak mahal, cuma RM15 sahaja. Untuk yang di luar kawasan Pasir Gudang, tambahlah kos pos ya.  Untuk berminat hendak jadi ejen saya, saya akan bagi diskaun lah dari harga asal.  Hubungi saya ya.

Maruku Meletop ini bukan sahaja boleh dijadikan makanan ringan untuk Hari Raya, tetapi boleh juga untuk kudapan harian.  

Jom kita lebarkan sayap sambil jana pendapatan hanya dari rumah.





Si kenit saya jadi model Maruku Meletop, boleh gitu?  

Tunggukan kemunculan blog dan fanpage saya My Wafilicious Kitchen yang akan memasarkan lagi banyak produk makanan homemade dan masih hangat dari dapur untuk semua.

Untuk yang berminat untuk borong telekung boleh juga.  Belajar bagaimana untuk menjadi pemborong secara dropship dengan belajar kelas blog borong telekung.  Bisnes telekung bukan hanya boleh dijadikan bisnes sepanjang bulan Ramadhan tetapi juga sepanjang bulan. 





Berminat yang mana satu?  Boleh PM atau hubungi saya di norazizahsudin@gmail.com






No comments:

Post a Comment