Monday, 7 April 2014

Untuk Yang Mahu Mula Tetapi Tiada Modal

Teks : Norazizah Sudin

Entri saya ringkas sahaja hari ini.

Di samping dropship, untuk yang ingin memulakan bisnes tanpa modal boleh juga cuba berjinak-jinak dengan affiliate.  Mudah sahaja.  Pilih niche yang anda suka, buat fanpage dan mula promosi.  Perlu daftar dahulu ya. Banyak bisnes yang anda boleh jadi affiliate. Lebih mudah, boleh tengok di http://www.ashadee.com/

Ada diterangkan cara-caranya di situ.  Promosi dan dapat komisen.  Kalau tidak faham, nanti saya akan buat grup di FB untuk newbie.  Siapa yang berminat boleh sertai grup saya ini.  Boleh komen di bawah ya.

Lebih mudah, boleh juga mendaftar jadi Rakan Niaga / Pengurus Online bersama kami. Anda akan diajar untuk buat blog bisnes dan setelah siap blog, bolehlah mula promosi produk akademi.  Banyak produk seperti ebook, ruang periklanan dan pakej bisnes.

Berminat?  Cepat mendaftar bersama saya dan nanti saya bagi soalan analisa.  

Hubungi saya di norazizahsudin@gmail.com ya.

No comments:

Post a Comment