Thursday, 20 November 2014

Kelas Blog Offline

Assalamualaikum

Suri rumah yang baru berjinak-jinak hendak mengenal dunia online terutama blog dan fanpage, saya sedia membantu.

Belajar bersama saya dalam Kelas Asas Blog dan Fanpage. ABDR adalah sebagai trek pemula, sebagai langkah awal bagi mereka yang benar-benar zero tentang bisnes dan urusniaga online.

Bagaimana?  Boleh hubungi saya dan saya hanya hendak yang serius sahaja ya.  Hendak belajar offline pun saya sedia mengajar.

Hendak belajar tidak boleh malu.  Malu sendiri rugilah.  Belajar dari zero dan InsyaAllah, fokus akan cepat dapat.  Dari satu blog sudah boleh buat banyak blog.  Promosi produk kami dan kemudian boleh promosi produk sendiri.

Jom hubungi saya segera.  Pendaftaran dibuka setiap hari.

No comments:

Post a Comment