Tuesday, 24 November 2015

Tips Bisnes Online

Tips Bisnes

Ikhlas dan Senyum – “Sapa bakal pelanggan/pelanggan dengan senyuman. Mudah sahaja, letak sahaja ikon senyum apabila berbicara dengan pelanggan walaupun hanya mesej melalui talian online. Gunakan ia sebaiknya.

Senyuman itu membenarkan kita berurusan dengan baik dengan pelanggan. Ia adalah penghargaan yang cukup mudah.

Mungkin sebelum ini kita merasakan bahawa perkara ini adalah perkara remeh dan tidak penting! Tapi, sebenarnya ia memberi impak yang sangat besar.

Jika kedai fizikal sekalipun, jika peniaga bermuka manis dan sentiasa senyum kita pun rasa selesa dan bersemangat hendak membeli! Jika sebaliknya? Terus rasa hendak keluar dari kedai kan?.
(Sumber : EBOOK RAHSIA KHIDMAT PELANGGAN ONLINE)

Ebook ini juga bonus pendaftaran ke kelas online blog ABDR.

Pendaftaran setiap hari.

Saya buka kelas offline untuk suri rumah yang ada bisnes, tetapi belum ada kedai online. Luaskan kuasa mu (macam tagline JDT 😄)

Tidak pandai IT? Jangan malu.  Belajar dari asas dan kosongkan minda.

Jom.  Hubungi saya untuk bermula.




No comments:

Post a Comment