Wednesday, 9 March 2016

Kuasai Khidmat Pelanggan

Komited perkhidmatan berkualiti.
Usahawan online perlu komited di dalam menawan pelanggan melalui perkhidmatan yang berkualiti. Suasana positif semasa urus niaga online memberi pengaruh emosi positif kepada pelanggan.

Ucapkan bahasa yang sopan, respon yang cepat, proses urus niaga yang mudah.  Pelanggan lebih suka bagi produk yang cepat dalam tempoh masa yang dijanjikan.  Lagi cepat produk sampai lagi tinggi kepuasan kepada pembeli.

4) Hormati pelanggan
5)  Tidak emosi
6)  Tidak biarkan pelanggan menunggu lama
7)  Beri seperti yang dijanjikan
8)  Sentiasa berkata benar
9)  Bina hubungan yang baik
10)  Mudahkan pembelian

Jom baca lagi dalam EBOOK 101 IDEA HOME BASED BISNES.  Ebook ini promosi bulan Mac.

Juga ebook bonus pendaftaran ke kelas online blog ABDR.

Sudah bersedia?  Sertai kami.  Pendaftaran dibuka setiap hari.














No comments:

Post a Comment